Människor stör sig så jäkla mycket!

Hehe fattar inte varför nån jäkel ska störa sig på mig.... Vad är problemet? Bara för att jag kommentera ett par skor som jag tyckte va fula på kissies blogg... Hon frågade ju själv om man tyckte att dom va fula eller snygga då får man ju fasiken räkna med att ett par människor tycker att dom va fula också! Jag känner inte människan så ja skulle aldrig kunna säga nåt dumt om na... Man kan bara kommentera va hon skriver å i vissa saker så kanske man håller med å i andra inte. Jag är annars en väldigt trevlig å rolig människa i övrigt så säg ingent innan ni känner mig!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Var säkert fåniga Kissie själv som skrev det, hehe. Anonymt och allt. Tufft.

2010-07-27 @ 15:12:35
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: annis

Hej på dig , allt bra?

Jag har just startat en Fototävling i bloggen.

Temat är : Din bästa sommarbild!

ÄR DU MED? :d

vinnaren får ett riktigt fint pris ;)

2010-07-27 @ 20:26:09
URL: http://annnaiz.blogg.se/
Postat av: emma

vart har du köppt din fina tunika? var det längesen eller så? fin blogg kram!<3

2011-12-03 @ 13:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0